Reklamační řád

Reklamaci řešíme VÝHRADNĚ e-mailem. Fotografie závady nám pošlete na info@klubkovlny.cz.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Kupující je povinen ihned po převzetí zásilky zkontrolovat stav zboží. Máte právo na rozbalení zásilky přímo před obsluhou výdejny a v případě, že je zboží poškozeno, odmítnout převzetí. Přepravce však nemá povinnost umožnit Vám rozbalit balík před zaplacením dobírky, záleží na jeho podmínkách. 

Poškozený balíček v žádném případě nepřebírejte!!!

Záruka na zboží pro spotřebitele je stanovena na 24 měsíců od momentu převzetí zásilky (vyzvednutí na výdejním místě). Záruka pokrývá pouze výrobní vady*, nikoli poškození způsobené nesprávným používáním, praním, běžným opotřebením nebo mechanickým poškozením. Rovněž nelze reklamovat zboží, které již bylo použito nebo upraveno (například z klubíčka je už uháčkovaná hračka, na které se udělá díra). 

Při reklamaci je nutné uvést:

  • popis problému,
  • číslo objednávky,
  • jméno kupujícího,
  • zpáteční adresu a
  • kontaktní telefon.

Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží. Prodejce Vás bude e-mailem informovat o přijetí zásilky a lhůtě pro vyřízení reklamace. Pokud bude reklamace oprávněná, zboží bude buď opraveno, nebo vyměněno, přičemž veškeré náklady na dopravu hradí prodejce. Pokud oprava či výměna nebudou možné, dojde k vrácení peněz. O postupu vyřízení Vás prodejce informuje prostřednictvím e-mailu.

Je důležité upozornit, že zásilky určené k reklamaci nesmí být odeslány na dobírku, jinak budou vráceny zpět odesílateli. Prodejce je povinen nahradit náklady na dopravu zboží, ale pouze do výše nejlevnějšího způsobu dopravy nabízeného v rámci objednávky.

*Prodávající neodpovídá za vady vzniklé:

  • opotřebením produktu jeho obvyklým užíváním;
  • poškozením produktu jeho používáním v podmínkách, které svou teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy neodpovídají prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno;
  • poškozením produktu nevhodným nebo neopatrným používáním, přetěžováním, neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, neodborným zásahem nebo změnou parametrů nebo zanedbáním péče o produkt;
  • poškozením produktu přírodními živly nebo vyšší mocí;
  • úpravou produktu Kupujícím;
  • v důsledku použití produktu společně s jinou věcí, která není s produktem kompatibilní nebo jakkoli omezuje jeho funkčnost;
  • nedodržením návodu k použití.

Řešení sporů:

  1. Vzájemné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím řeší obecné soudy.

  2. Kupující, který je Spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět a vykonává dozor nad dodržováním zákona, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

  3. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh Spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s Prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy Spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u Prodávajícího poprvé.

  4. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

  5. Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s., přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.