Reklamační řád
Reklamaci řešíme VÝHRADNĚ e-mailem. Fotografie závady nám pošlete na info@klubkovlny.cz.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Kupující je povinen ihned po převzetí zásilky zkontrolovat stav zboží. Máte právo na rozbalení zásilky přímo před obsluhou výdejny a v případě, že je zboží poškozeno, odmítnout převzetí. Přepravce však nemá povinnost umožnit Vám rozbalit balík před zaplacením dobírky, záleží na jeho podmínkách.
Poškozený balíček v žádném případě nepřebírejte!!!
Záruka na zboží pro spotřebitele je stanovena na 24 měsíců od momentu převzetí zásilky (vyzvednutí na výdejním místě). Záruka pokrývá pouze výrobní vady*, nikoli poškození způsobené nesprávným používáním, praním, běžným opotřebením nebo mechanickým poškozením. Rovněž nelze reklamovat zboží, které již bylo použito nebo upraveno (například z klubíčka je už uháčkovaná hračka, na které se udělá díra).
Při reklamaci je nutné uvést:
- popis problému,
- číslo objednávky,
- jméno kupujícího,
- zpáteční adresu a
- kontaktní telefon.
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží. Prodejce Vás bude e-mailem informovat o přijetí zásilky a lhůtě pro vyřízení reklamace. Pokud bude reklamace oprávněná, zboží bude buď opraveno, nebo vyměněno, přičemž veškeré náklady na dopravu hradí prodejce. Pokud oprava či výměna nebudou možné, dojde k vrácení peněz. O postupu vyřízení Vás prodejce informuje prostřednictvím e-mailu.
Je důležité upozornit, že zásilky určené k reklamaci nesmí být odeslány na dobírku, jinak budou vráceny zpět odesílateli. Prodejce je povinen nahradit náklady na dopravu zboží, ale pouze do výše nejlevnějšího způsobu dopravy nabízeného v rámci objednávky.
*Prodávající neodpovídá za vady vzniklé:
- opotřebením produktu jeho obvyklým užíváním;
- poškozením produktu jeho používáním v podmínkách, které svou teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy neodpovídají prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno;
- poškozením produktu nevhodným nebo neopatrným používáním, přetěžováním, neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, neodborným zásahem nebo změnou parametrů nebo zanedbáním péče o produkt;
- poškozením produktu přírodními živly nebo vyšší mocí;
- úpravou produktu Kupujícím;
- v důsledku použití produktu společně s jinou věcí, která není s produktem kompatibilní nebo jakkoli omezuje jeho funkčnost;
- nedodržením návodu k použití.
Řešení sporů:
-
Vzájemné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím řeší obecné soudy.
-
Kupující, který je Spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět a vykonává dozor nad dodržováním zákona, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
-
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh Spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s Prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy Spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u Prodávajícího poprvé.
-
Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
-
Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s., přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.